PROGRAMMAS SATURA APRAKSTS
|
Izglītības programmas veids |
Pieaugušo neformālās izglītības programma |
|
Virziens |
Digitālie rīki projektēšanai |
|
izglītības programmas īstenošanas ilgums |
80 akadēmiskās stundas |
|
Iesaistes nosacījumi |
Grafiskās projektēšanas rīki Sweet Home 3D, Sketch Up, Corel Draw |
|
Izglītības ieguves forma |
Klātiene/ tiešsaistē |
|
DigComp līmenis |
Ceturtais līmenis |
|
Izglītības dokuments, kas apliecina izglītības programmas apguvi |
Apliecība par pieaugušo neformālās izglītības programmas apguvi |
TEMAS:
- CorelDraw:
- Vektor un rastrgrafikas jēdzieni un apraksts. Iepazīšanās ar CorelDraw programmas interfeisu. Darbs ar pamatelementiem; Slāņi, Krāsas, Listellas, rakstu veidošana, Dzīvokļa plāna konstruēšana; Teksts, rasējuma sagatavošanā; Istabas interjers
- Sweet Home 3D:
- "Sweet Home 3D programmas interfeiss. Plāna konstruēšana
- Tekstūras un objekti, Istabas interjers; Stāvu pievienošana
- Fotogrāfiju veidošana"
- Sketch Up:
- "Sketch Up programmas interfeiss. Strādāšana 2D
- Sienu konstruēšana 3D. Logu un durvju ailes
- Tekstūras, Objektu ievietošana; Groups, Components
- Mājas dizains"
TIEK IEGŪTAS PRASMES PROGRAMMAS APGUVĒ:
- "Saprast programmu funkcionālās iespējas un rīkus,
- pēc principa no visbiežāk izmantojamiem elementiem vienkāršu uzdevumu realizēšanai līdz interjeru vizualizācijas metodēm."
- iemācas zīmēt izmantojot CorelDraw pamatformu, figūru modificēšanu, izprot slāņu veidošanu, prot pārnest objektus augstāk un zemāk, grupēt objektus, rotēt objektus, taisīt spoguļattēlus;
- iemācas konstruēt 3D māju Sweet Home 3D programmā
- iepazīstās ar Sketh Up programmas iespējām un māk izveidot māju 3D